fredag den 19. juli 2013

En hyggelig eftermiddag og aften


Da Casper kom hjem fra arbejde, spurgte han, om vi skulle tage ned på en bar, der hedder Viggo's.
Det er et sted, der er meget populært. Man kan drikke Dato. Altså hvis man drikker 10 glas øl, så får man et krus med sit navn hængt op i baren.



Men nogen af Caspers kollegaer sad dernede, og der var plads ved deres bord, så vi tog derned.
Jeg drak kun cola, fordi jeg bryder mig ikke så meget om alkohol, og jeg vil ikke drikke, nu når jeg har det med leveren.
Men det var rigtig hyggeligt.

Vi tog bagefter på McDonalds.
Men vi fik lidt sent aftensmad, fordi da vi skulle til og gå, endte det med, jeg faldt i snak med en om dyr. Og når jeg først begynder at tale om dyr, så har jeg svært ved at stoppe igen.
Normalt taler jeg om hvilke dyr, jeg kan lide osv, men her talte vi om, hvilke dyr vi var bange for.

Jeg havde nogle rigtig hyggelige timer dernede(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer: