lørdag den 27. juli 2013

Den der kvalme


Igår havde jeg det godt nok dårligt.
Udover jeg har smerter i maven hver dag, så havde jeg en voldsom kvalme igår.
Normalt plejer den at gå væk efter noget tid, men jeg havde kvalme meget af dagen igår.
Hader, når det ikke vil gå væk. Så mandag ringer jeg til min læge for at høre, om jeg kan få nogle piller imod kvalme. Sådan nogen har jeg før fået, og de hjalp.
Jeg har haft en hel del kvalme i 3 måneder ca. Og jeg har haft smerter hver dag i 3 måneder også:/




Idag får Casper heldigvis tidligt fri. Han får fri om 2 timer.
Så jeg regner med, vi skal bage boller, så vi har lidt til fryseren.
Jeg kan så godt lide, at man lige kan tage en pose boller op til næste morgen(:

I nat havde jeg det så varmt, selvom vi havde ventilatoren tændt.
Så i nat sov jeg med et dynebetræk i stedet for min dyne, fordi jeg kunne ikke falde i søvn pga. det varme.

Vi er blevet inviteret til grilfest ved Caspers ven i august.
Så skal jeg også møde hans kæreste for første gang(:

Kram Heidi(:

3 kommentarer:

  1. Er du sikker på du ikke er gravid ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skulle jeg meget gerne ikke være.
      Jeg tager jævnligt en test, fordi jeg er lidt hypokonder, så jeg er altid bange, for jeg er gravid, så jeg tager ofte sådan en.
      Hver gang er de negative, og jeg blev scannet for nyligt ved maven. Og jeg har fået taget mange blodprøver. Så det håber jeg ikke, jeg er. Og jeg har ikke taget på. Udover jeg taber mig et kg, så tager jeg det på. Så jeg holder vægten stabilt og har jeg gjort i mange måneder.

      Slet
    2. Nu bliver mit hypokonder-jeg helt nervøs, så nu må jeg heller tage endnu en test i morgen, for at være helt sikker(:

      Slet