lørdag den 20. juli 2013

Ting fra barndommen som bliver populært


Jeg har i længere tid set, at ting, der blev brugt, da jeg var barn, er blevet populære igen.
Der i teenageårene var disse ting ikke populære.

Det er sjovt at se noget fra ens barndom, som så er blevet populært igen(:

Jeg har fundet 3 ting, som jeg specielt har ligget mærke til.

 
Taskebælter er blevet så populære her nu til dags.
Dengang jeg var lille, brugte man også en taskebælte.
Men jeg gik vist ikke rigtig så meget med det, men jeg husker, at mange gjorde, når man skulle på udflugt.
 
Denne bæltetaske kan I finde Her
 
 
 
Man kan nok ikke se det så godt på dette billede.
Men dengang gik nogen også med ens bluse nede i bukserne.
Det gjorde jeg, men min tvillingesøster gjorde ikke.
Idag er det yderst populært at have ens T-shirt nede i bukserne eller nederdelen.
 
Nederdelen kan I finde Her
 
 
Badedragter brugte mange, da jeg var barn.
Det er klart, at os børn gjorde det, men mange voksne gjorde det også.
Da jeg blev teenager kunne jeg aldrig have fundet på at iføre mig en badedragt.
Og mange ville nok have kigget, hvis man gjorde det dengang.
Men idag er badedragter igen populære.
Man kan få nogen badedragter, så man stadig kan se sexet ud.
 
Badedragten kan I finde Her
 
Dengang jeg var barn, der gik man ikke med tingene, fordi andre gjorde, eller fordi det var populært.
Det var bare sådan, det var.
Da jeg blev lidt ældre, der efter 11 års alderen, så begyndte man at kigge med, hvad de andre gik med, og så kunne man også godt tænke sig det osv.
Men sådan tænkte jeg ikke, da jeg var barn.
 
Har I lagt mærke til nogen ting fra jeres barndom, som blev meget brugt dengang, men som nu er blevet populære(:?
 
Kram Heidi(:
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar