mandag den 8. juli 2013

Give away nr. 40


Nu kommer der endnu en give away i samarbejde med Mobilios

Til jer der ikke kender dem, så sælger de covers til Iphone 4, Iphone 4S og Iphone 5.
De sælger også tilbehør og reservedele til Iphones.
De har en masse flotte covers at vælge imellem.

Der er bla. Hard Cover, Silikone Cover, Skins, Etui, og en masse andre ting(:

I kan bla. følge dem på Instagram, og det kan I gøre Her
Jeg testede selv et cover fra dem på et tidspunkt, og den anmeldelse kan I se Her

Nu til den lækre præmie(:

 
Ligesom sidst kan en heldig læser vinde et gavekort på 150kr til deres hjemmeside.
 
Reglerne er:
 
I skal være fast læser af min blog enten via Google Friend Connect eller via Bloglovin
I skal gå ind og like Mobilios' facebookside, som I finder Her
I skal lægge en kommentar med enten jeres mail eller link til jeres blog. ( Og husk det nu.)
 
Give awayen slutter mandag den 29 juli(:
 
Kram Heidi(:
 
 



20 kommentarer:

  1. Jeg deltager gerne :)

    http://carolaelisabeth.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Deltager,opfylder alle krav. :)
    pia sroka
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Jeg vil meget gerne være med :) De har nogle super fede ting

    //Eva // eva_vejlstrup@hotmail.com

    God sommer

    SvarSlet
  4. Prøver jeg meg da gerne på - spesielt nå da min telefon har begynt å pføre sig merkelig, da må man bare passe ekstra godt på den<3

    trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  5. Ihhhh hvor lækkert jeg er med. Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  6. Gjort!
    ravnmann@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Jeg er fastlæser via. bloglovin (var jeg i forvejen) :)
    Mia Ekholm
    missen.5@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Kunne godt brugte et nyt cover til min iPhone. :-)

    Simone Warncke
    dobby96@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Jeg er med :-)
    Pia Damgaard
    piaogjan@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Håber at jeg vinder! :D

    Kamilla elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
  11. Jeg deltager med alle krav opfyldt - så lækkert er det jo! (-:

    Lisa Dehn Christensen

    goldfish.dehn@gmail.com

    SvarSlet
  12. Jeg vil gerne deltage :)
    Mvh Caroline Amalie Clausen
    Tigerdyr107@gmail.com

    SvarSlet
  13. Er helt klart med :)

    Følger dig på BL..

    Louise Janner // Louise1990louise@hotmail.com

    SvarSlet
  14. åh ville elske et lækkert cover til min iphone! :)

    Freja Thronsen
    frejathronsen@gmail.com
    http://mylifebyfreja.blogspot.dk/

    SvarSlet
  15. Jeg er med :)

    Emmahertzum.blogspot.dk

    emmaseenandbeen@gmail.com

    Du fik lige begge ting at vide;)

    Emma.

    SvarSlet
  16. Deltager :-)

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  17. Jeg er også med :-)

    Michellespuur@hotmail.com

    Www.mspuur.com

    Michelle :-)

    SvarSlet
  18. Ih, der er mange fine at i mellem

    jane_m_lindenberg@hotmail.com
    janelindenberg.blogspot.dk

    SvarSlet
  19. Deltager gerne :)

    jane_mig@hotmail.com

    SvarSlet
  20. Hello,

    I would like to play.:)
    Your game is on my sidebar,on the right,move the blog please.:)
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.:)
    Bernadett

    FB,BL : Petite Armoire

    SvarSlet