torsdag den 18. juli 2013

Club Petworld


En gang sidste år der blev jeg medlem af Club Petworld.

Man får et medlemskort, og når man så handler der, så viser man kortet, og så får man 4% af det beløb, man har købt for. 2 gange årligt kan man bruge det, man har sparet sammen.

Det er gratis at være medlem, og hvis man alligevel handler der, kan man lige så godt gøre det, synes jeg.

Hvis man så handler for over 10.000kr om året, så får man 8% af ens køb.
Så meget køber jeg ikke får, men det at jeg lige kan få 40 kr. i rabat sidst på året eller 20 kr. midt på året, eller hvad man lige får sparet sammen(:

Jeg vælger at købe ting hos Petworld frem for andre dyrehandlere, da jeg så kan få de procenter.
Hvis de selvfølgelig har det, jeg leder efter.
Der er også andre fordele ved at være medlem.
Det kan I læse om Her

Er I medlem af Club Petworld?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar