onsdag den 31. juli 2013

Stjerner uden makeup



Jeg faldt over en artikel med billeder af kendte, hvor der er et billede af en kendt uden makeup og så et med makeup.

Jeg synes, det er sjovt at se, hvad makeup kan gøre.
Men jeg går egentlig ikke op i, at kendte går uden makeup, fordi de er også bare mennesker.
De har lige så meget ret til at gå uden makeup som os. Jeg synes nu ikke, det er nogen katestrofe, at de går i afslapnings tøj eller uden makeup.

Nogen gange synes jeg, at folk gør et stort nummer ud af, at kendte ikke ser godt ud på gaden i et eller andet outfit, eller med håret som ikke er sat pænt.

Men igen jeg synes nu, det er sjovt at se før og efter billeder. På en måde så når jeg ser billeder af kendte uden makeup, så synes jeg, at det gør dem lidt mere som os andre, fordi de os kan have en dag uden makeup.

Men hvis I vil se billederne, kan I gøre det Her

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Uhh smukke...
    Den der SMAG smagte faktisk rigtig godt.. :)
    (Jordbær/kiwi)...
    Den var sød, og dog alligevel ikke FOR sød... pga kiwi smagen tror jeg... den kan jeg godt anbefale! :)
    Selvfølgelig er der forskel på hvad folk kan lide, men jeg synes den er dejlig sød og uden at være kvalmende sød :) hehe..
    Håber det gav mening? ;)
    God aften...
    Knus Mizze-pii.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, det lyder lækkert.
      Ja, det giver mening, det du skriver, hehe(:
      Den må jeg altså prøve at smage.
      Tak fordi du lige fortalte mig om, hvordan den smagte(:

      Slet
  2. Hold da op mange af dem er svære at kende uden makeup på, der var nogen af billederne hvor jeg virkelig blev overrasket over før og efter makeup.

    knus Mette
    www.mettesuniverse.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg synes også nogen var svære at genkende.
      Men der er også nogen af dem, hvor jeg ikke synes, der er så stor forskel(:

      Slet