onsdag den 31. juli 2013

Øv, ingen video


Iih, hvor irriterne.
Jeg har brugt rigtig lang tid på at optage videoer til bloggen.
Men jeg blev ved med at lave dem om, fordi så mente jeg, der var det ene galt, og så var der noget andet galt og sådan fortsatte det.

Ud af alle de optagelser jeg havde lavet, var der en, jeg synes, der var okay, men så var der noget i mig, der alligevel ikke helt var tilfreds med den video, men den kunne nu ikke komme på bloggen, da den er for lang, og vil ikke lægge den via youtube, men egentlig er det også fint nok, den ikke kan det, fordi så god var den video heller ikke.

Men er træls, når man har brugt meget tid på at prøve at optage en video.
Men I må få en video en anden dag(:

Normalt plejer jeg ikke og sidde og filme 10 videoer for at få en okay video, men denne gang ja, der var virkelig alt muligt galt, synes jeg. Hehe er nok bare mig, der er kritisk.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar