torsdag den 25. juli 2013

Lidt gammelt Disney


Da vi var på Egeskov slot, var vi inde i en købmandsbutik, hvor man kunne se, hvordan det så ud i gamle dage.

Der var noget, som specielt fangede mine øjne.

De havde nogle gamle bøger med Disney.

 
 
 
 
Det at man kan se, at bøgerne er gamle, det kan jeg godt lide.
Hvor var de bøger bare søde(:
 
En anden ting jeg så med Disney derinde, var denne dåse.
 
 
Den er virkelig også bare sød.
 
Jeg synes, det var rigtig sjovt at se Disney ting fra dengang af(:
Jeg ved godt, at en del af Disney klassiker af film er gamle, men alligevel at se ting med motiverne på fra den gang er sjovt(:
 
Kram Heidi(:
 

3 kommentarer:

  1. Nøj hvor fint! Disney er bare så klassisk altid; også de helt gamle ting er værd at eje :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det synes jeg nemlig også, at de er(:

      Slet
  2. Ej hvor ærgerligt, at de brændte. Jeg ville også gerne have sådan nogen fine Disney bøger(:

    SvarSlet