søndag den 25. november 2012

Tøsesnak



Min header bliver ændret lidt igen, men det bliver først imorgen.
Bare så I ved det(:

Jeg har lige talt i tlf. med min veninde, Camilla i over en time.
Det var virkelig hyggeligt at snakke med hende igen, og så fik vi endnu en gang lige vendt hele verdenssituationen(:
Men vi skal ihvertfald ses den 15 december, hvor vi bytter julegaver, og så skal vi også ses en dag i den sidste weekend i december.
Bliver dejligt at se hende igen(:

Jeg har til aften bagt rugbrød med en rugbrødsblanding fra Lidl, eller det er en blanding af rugbrød og noget groft franskbrød.
Men så er jeg mere til Amo rugbrødblandingens pakken.
Men ikke fordi dette ikke smager godt, men jeg kan bedre lide den anden.
Men det er jo smag og behag(:

Imorgen har Casper fri, så der skal vi bage boller(:

Husk nu I stadigvæk kan få 10% rabat på hjemmesiden Shop CICI
I skal bruge koden: makeuphn10

Den virker indtil den 24 december.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar