tirsdag den 20. november 2012

Boganmeldelse: Opklaret 2. Den allersidste samba



Jeg har haft lånt bogen: Opklaret 2. Den allersidste samba.
Jeg har selv bog nr. 1.
I kan læse min anmeldelse af bog nr. 1 Her

Denne bog er også skrevet af Lars Vestergaard, som bog nr. 1 også er.

 
Denne bog handler om forskellige mord og forbrydelser.
Så det er ikke kun mord, den handler om.
De fleste af historierne er virkelig spændende.
Jeg kan rigtig godt lide den måde, bogen er skrevet på.
Det er ikke kedeligt skevet, hvor der bliver remset fact op omkring sagen.
Historierne bliver genfortalt.
Jeg kan godt lide, at det er flere historier, og ikke kun en sag, bogen handler om.
 
Alle sagerne er opklaret, undtagen den sidste historie er en, der ikke er opklaret.
Jeg kan helt klart anbefale denne bog.
Den var rigtig god, ligesom bog nr. 1.
 
Jeg vil give den 4 ud af 5 stjerner, da et par af sagerne synes jeg var lidt kedelig. Men
det er ikk ensbetydende med, I vil synes, de samme sager er kedelige. Det kommer jo fuldstændig an på, hvilke sager, man synes, der er mest spændende.
 
Nu kan jeg skrive den på listen "Bøger læst i år."
Der kan I se, hvilke andre bøger jeg også har læst i år(:
Hvis I har spørgsmål omkring nogle af bøgerne, siger I bare til(:
Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar