fredag den 2. november 2012

Han skal da lige have en lille en



Idag er det jo J-dag som rigtig mange fejre, og jeg er en af dem, der ikke gør.
Da jeg jo ikke drikker alkohol. Eller jeg kan godt, men jeg synes ikke, det smager godt.

Men så læste jeg, at man kan købe øl til hunde i Petworld, og først tænkte jeg " Det må da ikke være sundt, at de får menneske øl bare uden alkohol."
Så læste jeg videre, at det er øl uden alkohol, som er lavet specielt til hunde.
Og så synes jeg, det var en meget sjov ide.

 
Så sådan en købte jeg til Fox.
Den kan bruges i stedet for godbider står der.
 
Jeg hældte noget op i 3 skåle. En til alle dyrene.
Simba og Nala sad og gloede underligt på skålen, som om de tænkte "Mor, det mener du bare ikke."
Og Fox var vild med det.
Kattene fik nogle godbider i stedet for.
Det var meget mere interessant, synes de.
 
Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar