onsdag den 21. november 2012

En ting fra Coolstuff



Hvis jeg skulle vælge en ting fra Coolstuff
så ville jeg være helt klar over, hvad jeg skulle vælge.
Det skulle nemlig være denne her

 
En Omni Massageroller.
 
Hvor lækkert ville det ikke være at have sådan en.
I kan læse om den Her
Man slipper for at sidde og bruge armkrafter, når man massager en.
Det er en massagebold, som man ruller hen over det område, som har brug for noget massage.
 
 
Der er 2 grunde til, jeg ville vælge denne her ( Kan sikkert godt komme i tanke om flere grunde.)
Men det første er, jeg ofte har mange spændinger i natten og skulderne, så jeg får ofte massage af Casper flere gange om ugen. Men så  kunne det jo være, Casper var lettere til at overtale til at give mig noget massage. Fordi så havde man den undskyldning, at han jo ikke skulle bruge så mange krafter på at massere mig.
 
Den anden grund er, at når jeg så skal massere Casper, så slipper jeg jo for at bruge så mange krafter. Og så er det sikkert meget sjovere at give en anden massage med denne her.
 
Hvis I andre har svært ved at finde på juleønsker til sig selv, eller finde ud af, hvad man skal købe til andre, så kig her under Årets julegave 2012 der har de mange spændende og sjove ting(:
 
Kram Heidi(: 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar