fredag den 16. november 2012

Hjemmebagt rugbrød



I sidste uge vandt jeg en give away, hvor jeg bandt en rugbrødsblanding fra Amo og en rugbrødsform.

Igår prøvede jeg og Casper så at lave rugbrød.

 
Hold op, hvor smager det bare godt.
Vi skal helt sikkert til at bage vores rugbrød selv via. rugbrødsblandinger.
Jeg ved, netto har nogle til 7 kr i denne uge. Det er ikke Amo, men det er også lige meget for mig, hvad mærke det er.
 
 
Der var dej tilovers, så vi bagte nogle små rugbrød hapsere.
Jeg brugte nogle silikoneforme af hjerter, jeg har.
Der blev 8 små hjerter.
De smager virkelig også godt.
Og så kan man lige tage sådan en og spise, og de smager godt uden noget på.
Casper har puttet salt ovenpå nogle af de små rudbrødhapsere.
Altså inden de kom i ovnen, og det siger han, smager rigtig godt.
 
Jeg er meget positiv overrasket.
Jeg har altid gerne ville bage rugbrød selv, men er blevet skræmt af det med surdej osv.
Så dette her er virkelig let(:
 
Kram Heidi(:
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar