mandag den 12. november 2012

Sidste anmeldelse



Idag kommer den sidste anmeldelse af makeup fra Shop CICI
I kan læse, hvad jeg har skrevet om deres makeup i Dette indlæg
Jeg vil endnu en gang sige, at noget af det, jeg er meget glad for ved dette makeup er, at det ikke er testet på dyr.

Før jeg starter med at skrive anmeldelse, vil jeg sige, at I kan få 10% rabat ved Shop CICI
ved at bruge denne kode: makeuphn10
Hvis nogen af jer, skulle opleve problemer med koden, så skriv lige til mig.
Koden virker til den 24 december. Så det er da en oplagt mulighed at købe julegave til sin veninde, søster, datter eller mor derinde(:




Hos Shop CICI kan man booke en makeup aften og invitere mellem 10-15 veninder, hvor

en af deres sælgere, som også er uddannet indenfor makeup artist og frisør, kommer ud og viser produkterne, samt viser hvordan man kan ligge en makeup.

Værtinden ( den der har booket aftnen) får 10% af, hvad der bliver solgt for den aften, som kan blive modregnet i det, som hun køber.
 
Idag vil jeg anmelde noget mere lækkert til læberne.
 
Jeg vil starte med at anmelde læbestift F9
 
 
 
 
I finder nr. 2 fra venstre Her
I finder nr 3 fra venstre Her
 
De andre 2 kan jeg ikke finde derinde, men hvis jeg finder dem, skal jeg nok lige sætte linkene ind.
 
 
Det er nr. 3 fra venstre, jeg har brugt her.
Jeg har aldrig prøvet sådan nogle her før, men jeg er vilde med dem.
Specielt den jeg har på, på billede.
Elsker den farve. Det giver noget andet end en lipgloss.
De er alle lette at lægge på, og man får den farve, som man ser.
Ens læber klister ikke sammen, og der er ikke en dårlig smag.
 
Det sidste jeg vil anmelde er læbeglans med frugtsmag.
 
 
Det er lidt ligesom en lipgloss, som giver fugt til læberne, som også gør ens læber skinnene, og så er de med smag.
 
Den til venstre er med vindrue. Den finder I Her
Den I midten er med kirsebær. Den finder I Her
Den sidste er med jordbær. Den finder I Her
 
Jeg var meget spændt på at prøve dem her.
Jeg var spændt på, om de smagte meget af frugt. Altså så meget at det blev vammelt,
men det synes jeg bestemt ikke, de gør.
Jeg kan rigtig godt lide dem her.
Ens læber bliver skinnene. Lidt ligesom en gennemsigtig lipgloss.
Samtidig synes jeg, den holder mine læber fugtige. Lidt som en læbepomade.
Og ens læber klister ikke sammen, som nogle lipglosser kan gøre.
 
 
Jeg er rigtig glad for, at jeg har fået lov til at teste så meget lækkert makeup.
Jeg har virkelig ikke haft noget dårligt at sige.
Og jeg har altså ikke kun skrevet positive ting, fordi jeg var bange for at skrive negative ting.
Men jeg synes personligt ikke, der har været noget negativt at skrive.
 
Mine favoritter er helt klart pudderen, lipglosserne og læbestiferne F9.
Jeg har det lidt sådan, at nu kan matas godt gå hjem. Ikke på nogen ond måde,
men jeg ved, hvor jeg skal købe mine næste lipglosser, min næste pudder og mine næste læbestifer F9.
Dette er en hjemmeside, jeg varmt vil anbefale til mine veninder og familie,
fordi jeg er så begejstret for deres sminke.
Jeg troede aldrig, jeg skulle komme til at bruge pudder, fordi jeg ikke har ville prøve en masse for at finde en, der passer til min hud, men så prøvede jeg denne her, og den passer bare perfekt.
Det får min selvtidlid lidt op, at jeg får en dejlig glød i ansigtet, så jeg ikke går og ser bleg ud hele tiden.
 
Så det har virkelig været en fornøjelse at teste dette makeup(:
 
Hvis I skulle være nysgerrig for at prøve noget af det, kan I nu få 10% rabat ved at bruge denne kode:
makeuphn10
 
Kram Heidi(:
 
Dette indlæg er sponsoreret
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det flot ud!, altså læbestift F9. Jeg må lige ind og kigge derinde :)

    Karina
    Karinadue.blogspot.com

    SvarSlet
  2. De er virkelig også bare så flotte.
    Så synes helt sikkert, du skal tage et kig derind(:

    SvarSlet