onsdag den 28. november 2012

Juleting



Casper har fri idag, og det er bare så dejligt(:
Vi har været ude og gå en dejlig lang tur med Fox.
Senere skal vi i Rosengårdscentret og i Super best.

Har desværre også lovet Casper, vi skal gøre rent idag:/
Øv, hader det. Men er bare noget, der skal overståes.

Imorgen skal vi pynte op til jul, samt vi skal lave juledekoration til vores kalenderlys.



Igår sad jeg og kiggede alt det julegavepapir, gaveposer, æsker, gavebånd og til og fra mærker igennem, jeg har. Og jeg havde faktisk flere til og fra mærker, end jeg lige troede, så jeg behøver ikke mere gavepapir og til og fra mærker i år, meeen jeg tror, jeg får svært ved ikke at købe noget idag, men nu må vi se(:
Jeg skal helt sikkert have en rulle mere af det alt for søde Trip Trap gavepapir.
Jeg har faktisk slet ikke købt noget nyt julepynt i år. ( Udover små Trip Trap nisser.)
Plejer ellers altid at købe noget, men det kan hurtigt nå at ændre sig.

Som nogen af sikkert læste på min facebook side igår, kommer der en give away idag.
Det har noget med sikkerhed at gøre, og så siger jeg ikke mere(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Jeg har li pyntet op til jul idag, det er så hyggeligt :o)

    -Bettina

    lifeloveandlooks.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ja, det er det virkelig(:
    Glæder mig også til, vi får pyntet op imorgen(:

    SvarSlet