søndag den 11. november 2012

Så vender snuden snart hjemad




Her efter aftensmad vender vi snuden hjemad.
Jeg glæder mig til at se mine 2 små babyer, Simba og Nala.
Men jeg ved, der er blivet passet godt på dem.
De har fået tun både idag og igår af min far og stedmor, så de er endnu en gang blevet forkælet.

Jeg orker ikke den lange tur hjem, så den skal bare overståes.
Endnu en gang har jeg den følelse, at jeg ikke gider hjem. Heroppe tænker jeg ikke på tvangstanker. Føler, jeg vender hjem til alle mine dumme tanker. Og det er bare så øv.
Føler lidt, det eneste jeg vender hjem for er Simba og Nala.
Så går der et par dage, og så er jeg faldet til igen derhjemme.
Men det har været dejligt med nogle dage, hvor jeg har koblet fra med tvangstanker.

 
Et gammelt billede af mig og min mor.


Heroppe slapper jeg bare af, og det er så rart.
Elsker naturen heroppe. Elsker at gå lange ture med Casper og hundene.
Der er så roligt heroppe. Ikke noget stress og jag med en masse biler, hvor alle bare har travlt.
Ser min mor igen den 22 december, hvor de besøger min oldemor.
Men jeg og Casper kommer først op og besøger min mor og stedfar i det nye år.
Det gør mig trist, men vi har bare ikke tid i hele december månede.

Nu vil jeg slukke computeren, og så skal vi snart pakke computeren, og så vil jeg tilbringe tiden med min mor(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar