onsdag den 21. november 2012

86 billeder



Jeg har like it Bilkas facebook side, og der skrev de forleden dag, man kan bestille 100 gratis billede ved dem, man skal kun betale 10 kr ca til sådan noget gebyr, og så kan man hente dem i sit varehus. Man skal indtaste en gode.
Jeg har før bestilt billede fra en anden hjemmeside, så jeg havde ikke prøvet det ved bilka før, og jeg har idag hentet billederne, og jeg synes, de er blevet gode(:

Jeg havde bestilt 86 billeder for kun 10 kr.
Det vildt(:

Så nu har jeg en masse billeder, jeg skal sætte i albummet.
Casper købte et nyt fotoalbum, fordi med så mange billeder, er der ikke plads til dem alle i det andet album.

Der står, billederne er 10 cm, og det er nogle af dem. Nogle af dem er dog blevet længere.
Men det tror jeg, har noget med min tlf at gøre. Fordi det er de billeder, der er blevet længere, som er "aflange" på mobilen. Altså ligger ned, eller står op, eller hvad man kalder det.

Så har jeg også nogle billeder af dyrene til min oldemor og min søster. De får som regel billeder af dyrene i julegave. ( Nu ved du det, Kamilla (: )

Så jeg er meget godt tilfreds(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer: