tirsdag den 27. november 2012

Boganmeldelse: Forbrydelser i DK-2



Jeg er nu blevet færdig med bogen Forbrydelser i DK-2
Jeg har læst 1'eren, og I kan se anmeldelsen af den Her

2'eren er også skrevet af forskellige politbetjente, så det er ikke kun en, der har skrevet bogen.

 
Alle historierne er skrevet godt, det er ikke skrevet på en kedelig måde.
Den første historie der var i bogen, havde jeg lige læst om i den sidste bog, jeg blev færdig med.
Det var lidt træls, men der var selvfølgelig andre "oplsyninger" med i denne bog, men mange af tingene var jo de samme, bare skrevet på en anden måde.
 
Der var vist kun 1 mord ( eller var der 2) i bogen, hvor resten var fx. røverier.
Den sidste historie synes jeg var lidt kedelig.
Så jeg vil give bogen 3 ud af 5 stjerner.
Jeg synes, 1'eren var bedre.
Men jeg glæder mig bestemt til at læse bog nr. 3, fordi ja der er nemlig en 3'er.
Men jeg synes, det går hurtigt med at læse bøgerne, men nogle af historierne fanger virkelig også en.
Og så til sidst i hver historie, får man at vide, hvad de får i straf, og det synes jeg er spændende at vide. Længden på hver historie er også forskelligt, og det synes jeg også er fint.
Fx. den ene historie jeg rigtig godt kunne lide, var lang, og det synes jeg kun var godt.
 
Bogen kan klart anbefales, hvis man er til historier med forbrydelser med røverier og sådan.
Nu har jeg nået "mit mål."
At jeg ville have læst 12 bøger i år.
For nogle er det ikke mange, men i år har der været mange måneder, hvor jeg ikke har haft læst i.
Jeg vil sætte mit mål højere næste år.
Sidste år fik jeg fx. ikke læst meget, så synes, det er godt, jeg sætter mig nogle mål, så jeg får læst mere(:
 
Så kommer denne bog også på listen "Bøger læst i år."
Der kan I se, hvilke andre bøger jeg har læst i år(:
 
Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar