onsdag den 7. november 2012

Hun er guld værd



Jeg har haft en rigtig hyggelig dag med min veninde, Pernille.
Pernille havde Fox' kæreste Tulle med.
Vi fik gået en dejlig lang tur med hundene.

 
Som altid var det så hyggeligt at være sammen med hende.
Jeg er så glad og taknemmelig for, at jeg har sådan en god veninde som Pernille.
 
 
Fox og Tulle så så søde ud i deres små jakker.
Og de har altså ikke jakkerne på for pyntens skyld, men fordi de meget let kommer til at fryse.
 
Den 17 november skal jeg ses med Pernille igen.
Hvor jeg har inviteret hende hjem til mig, hvor jeg køber grilmad og en masse slik og chips, fordi hun snart bliver 20 år.
Jeg glæder mig så meget til den hyggeaften, hvor vi rigtigt skal spise usunde ting.
Hvor er jeg dog glad for, jeg kan gøre sådan noget med Pernille.
Hun støtter mig meget i min sygdom, og det er så meget guld værd, at have sådan en god veninde.
Hun dømmer mig ikke, og hun tager sig ikke af, at jeg siger og gør nogle dumme ting pga. min sygdom.
 
Vi fik selvfølgelig snakket og grint en masse.
Iiih, hvor jeg dog nyder at være sammen med hende.
Fox er nu træt. Det har været hårdt at have kæresten på besøg, specielt, fordi hun så gerne ville have hans gnavepinde, og det var Fox bestemt ikke begejstret for, hehe(:
 
Kram Heidi(:
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar