søndag den 11. november 2012

Anmeldelse: Lidt til læberne



Imorgen kommer den sidste anmeldelse.
Idag og imorgen vil jeg anmelde noget til læberne som er fra Shop CICI
I kan læse i mit første indlæg, hvad jeg skrev om deres makeup produkter.
I finder indlægget Her
En ting jeg ikke kan nævne for mange gange er, at det ikke er testet på dyr.


Hos Shop CICI kan man booke en makeup aften og invitere mellem 10-15 veninder, hvor

en af deres sælgere, som også er uddannet indenfor makeup artist og frisør, kommer ud og viser produkterne, samt viser hvordan man kan ligge en makeup.

Værtinden ( den der har booket aftnen) får 10% af, hvad der bliver solgt for den aften, som kan blive modregnet i det, som hun køber.


Jeg vil starte med at anmelde nogle læbestifer.

 
I finder den til venstre Her
I finder den i midten Her
I finder den til højre Her

 Alle 3 læbestifer er rigtig gode.
Normalt bruger jeg ikke læbestif, men det vil jeg helt sikkert begynde at gøre nu.
Det ser så godt ud, og de er lette at lægge på.
 
Nu vil jeg anmelde nogle lipglosser
 
 
 
I finder den til venstre Her
I finder nr. 2 Her
I finder nr. 3 Her
I finder nr. 4 Her
I finder nr. 5 Her
I finder den sidste Her 
 
Jeg elsker at bruge lipgloss.
Men jeg synes tilgengæld, der findes mange dårlige lipgloss.
Enten klister de, så man føler, ens læber sidder helt sammen, eller har de en dårlig smag, så det ikke er behageligt at have lipglossen på.
Alt det er ikke tilfældes her.
Jeg er så glad for disse lipglosser.
Nu ved jeg helt sikkert, hvor jeg skal købe mine næste lipglosser henne ( samt min næste pudder.)
Læberne klister ikke sammen, og de har ikke en dårlig smag.
 
 
Dette her er den gennemsigtige.
Den er helt klart en af mine favoritter.
Så jeg kan helt sikkert anbefale både læbestifterne og lipglosserne(:
 
Kram Heidi(:
 
Dette indlæg er sponsoreret
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar