søndag den 26. august 2012

Vedvarende drømme



Jeg har nogle bestemte drømme, jeg bliver ved med at drømme. ( Altså ikke hver nat.)
Men med jævne mellemrum,

Den ene er, at min ene tand bliver løs. ( Og det er en voksen tand, og ikke en mælketand, da jeg er 21 år i drømmen, som jeg er nu.)
Den bliver mere og mere løs, og nogle gange har jeg drømt, at jeg ringer til flere tandlæger, og dem kan jeg ikke få fat i. Og nogle gange falder tanden ud.

En anden drøm er, jeg drømmer, ( jeg tror, jeg er single i drømmen) men jeg er på en netdating side.
Og jeg har åbenbart så travlt, at jeg ofte glemmer at tjekke min profil, og så tænker jeg flere gange, at nu skal jeg få det gjort, og jeg når det aldrig, jeg når som regel altid at vågne inden, og det er som om, at jeg har svært ved at få det gjort, altså få tjekket profilen. Jeg aner ikke hvorfor.
Den ene gang lykkedes det mig at få oprettet en profil på en netdating side, og det var åbenbart en gammel profil, jeg havde genåbnet, og jeg havde fået en del mails, og så dukkede den ene fyr op med blomster, og jeg boede pludselig hjemme, og der havde Casper lige slået op med mig.


En af de andre drømme er, at Casper har slået op med mig, og at jeg ikke aner, hvad jeg skal gøre i drømmen, fordi jeg ikke kan fungere uden ham. ( Kan jeg heller ikke i virkeligheden.)
Jeg ringer til ham, og han tager den, og han lyder anderledes ( ikke på stemmen, men den måde han "opfører" sig på)
Og det forstår jeg ikke.
Og så vågner jeg op fra drømmen og ser, at min dejlige kæreste ligger ved min side.
Den drøm drømmer jeg heldigvis ikke så meget mere.

Den med tanden er en forfærdelig drøm. Jeg bliver ved med at pille ved den løse tand/tænder i drømmen.

Ja, det med drømme er noget underligt noget for mig. Jeg drømmer ofte underlige drømme og ikke sådan nogle gode nogen.

Nogle gange hvis jeg skal noget næste dag, fx et møde, eller noget nyt, hvor jeg er nervøs, så drømmer jeg som regel om det, og at det ikke går godt i drømmen. Hader det. Fordi det er ikke sjovt, så bliver man da først nervøs.

Drømmer I oftere gode drømme end dårlige eller omvendt?

Kram Heidi(:

6 kommentarer:

  1. nu er jeg ikke den store drømmetyder ... men drømmer man om løse tænder eller tænder falder ud så har man et problem men at miste noget .. alle díne drømme går ud på at du mister ,men det er ikke det samme ,som at du mister ,når du vågner ,du bearbejder dine problemer når du sover ... jeg drømmer tit om død og rædsel at min børn dør og at jeg taber tænder så du er ikke alene :)

    SvarSlet
  2. ups du har koder på dine kommentar jeg har lavet en guide http://belladotte.blogspot.dk/2012/08/sadan-fjerne-du-dine-koder-pa-blogspot.html

    SvarSlet
  3. Det med løse tænder kan også betyde, at du er i midt i en stresset periode. Min bror fortalte mig for få dage siden, at han havde drømt om løse tænder. Han er igang med flere opgaver på gymnasiet for tiden og kan somme tider godt stresse rundt over det.

    SvarSlet
  4. Begge tingene kunne godt passe på mig.
    Mener jeg begyndte at drømme det med tænderne, efter Freja døde.
    Men samtidig er jeg altid stresset, specielt fordi jeg har haft en del at lave på det seneste.

    Jeg ordner det med mine koder ved kommentarerne nu(:

    SvarSlet
  5. Hej Heidi, tak for kommentaren på min blog, har du lyst til at følges? :-)

    / Signe

    SvarSlet
  6. Hej Signe(:
    Jeg vil meget gerne følges(:
    Bliver fast læser med det samme.

    SvarSlet