fredag den 24. august 2012

En dejlig nats søvn



Det var rigtig hyggeligt at besøge min oldemor, far og stedmor igår(:
Var dejligt at se Lille Nala igår. ( Min kat Nalas datter.)
På en måde minder hun mig om Nala og Freja. En blanding af de 2.
Når jeg ser hende, tænker jeg nogle gange på, om Freja ville være blevet så stor som hun er.¨
Man kan tydeligt se, at Lille Nala er en blanding af Norsk skovkat. Hun ligner en ægte skovkat. Det eneste af min Nala man kan se i hende, er farverne og personligheden.

I nat sov jeg virkelig godt. Og havde ikke svært ved at sove. Det var fantastisk(:
De sidste par nætter har jeg haft svært ved at falde i søvn.

Men min kvalme er begyndt igen. Jeg er ikke gravid, da jeg har taget 2 test.
Og det er ofte om natten, og så havde jeg voldsomt ondt i maven. Fra navlen og ned.
Har prøvet at ringe til lægen, men opgav, da jeg ventede længe, og så prøvede jeg igen nu, og der var lang kø, og det magtede jeg ikke lige nu.

I dag skal jeg til optikeren. Gider ikke. Men ja skal jo have nye kontaktlinser og have tjekket øjnene.

Kram Heidi(:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar