mandag den 6. august 2012

Et Bilka besøg

Idag modtog jeg den nyeste House med posten, som jeg har lånt af min søster.
Glæder mig til at se den med Casper(:

Håber på, Casper vil med i bilka idag igen, fordi igår købte vi et lagen. Casper troede, det var et stræklagn, og det viste sig at være et helt almindeligt lagn, og jeg vil ikke sove med stræklagen, men kun med de almindelige, og så fik jeg det i stedet for, men nu kunne jeg godt tænke mig et mere af den samme slags. De var sat en del ned.
Og så den vandmelon vi købte derude igår til 20 kr, smagte SÅ godt, så vil helt klart have en mere i køleskabet. Jeg ELSKER vandmelon.

Jeg har støvsuget idag. Jeg får normalt ondt i ryggen af at støvsuge, så er sjældent jeg støvsuger, men så forslå Casper, jeg tog et rum af gangen. Fx køkkenet, holdte en pause hvor jeg så tv, og så tog det næste rum osv. Og jeg fik da lidt ondt, men det gik hurtig over, når jeg holdte de små pauser(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar