onsdag den 15. august 2012

En huske seddel



Jeg har næsten lige lavet huske seddel til, hvad vi skal have med op til min mor.
Og jeg skriver ALLE ting på. Selv sminke, eller min pung. Jeg er så bange for at glemme noget, så derfor skriver jeg altid alle tingene på. Selv dyner.

Ellers har jeg siddet og set fjernsyn, mens Casper har været på computeren.
Jeg har også talt i tlf med min far.

På tirsdag i næste uge skal jeg igen være sammen med min veninde, Pernille.
Er så rart, vi er begyndt at ses så tit. I sidste uge var vi samme 2 gange. Er lang tid siden, jeg har haft sådan en veninde, jeg kunne lave sådan nogle ting med. Så det er virkelig bare rart(:

Jeg glæder mig til at se min mor imorgen. Hvor hun får noget af sin fødselsdagsgave.
Fordi næste gang vi kommer i oktober, har hun haft fødselsdag.
Imorgen får jeg og Casper også en gave af hende og min stedfar, fordi vi har kommet sammen i 3 år i juli.
Imorgen aften skal jeg og Casper selvfølgelig til banko med min mor, som vi plejer hver gang, vi kommer derop en torsdag(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar