fredag den 17. august 2012

En kreativ blog



Jeg synes, I skal tage et kig forbi min mors blog http://kreaman.blogspot.dk/

Det var hende, der gav mig lysten til at prøve at få en blog.
Hun fik en blog til at starte med, og så min søster, og så fulgte jeg med i deres blogge.

Min mor er meget kreativ. ( Noget jeg slet ikke har arvet.)
Og det bliver hendes blog også præget af.
Hun har holdt en lang pause med at blogge, og er nu begyndt igen.

Hendes blog er helt klart et besøg værd. Kig her

Kram Heidi(:


Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Guuud, er det din mor?! Jeg har godt været derinde flere gange. Det er hende, der holdt en pause, men startede op igen, er det ikke? Hvor er I altså en kreativ familie! ... Kan man blive adopteret? c",)

    SvarSlet
  2. Ja, det er min mor(:
    Jeg er dog ikke så kreativ. Det gen blev jeg åbenbart ikke født med, heh. Desværre.

    SvarSlet