mandag den 27. august 2012

En trist morgen



Jeg har det ikke godt for tiden. Jeg føler ofte, jeg er i en feber tilstand. Nu har jeg i det mindste ikke kvalme, men nu er jeg i den feber tilstand. Skal ringe endnu en gang til lægen i denne uge, så jeg forhåbentlig kan få en tid næste uge.
Jeg synes også, jeg sover meget mere, end jeg plejer. Og jeg sover meget i forvejen.

Idag blev jeg ret trist, da jeg kom til at tænke på Freja.
Vi skal købe en buket blomster til hende idag.
Jeg synes ikke, vi besøger hendes grav så tit, og det er ikke, fordi jeg ikke tænker på hende.
Jeg tænker SÅ meget på hende, og savner hende SÅ meget.
Men det er, som om at hvis jeg går derned, bliver jeg nødt til at se det i øjnene: At hun er død.
Og det har jeg det ikke godt med. Jeg bryder mig ikke om tanken, om at hun er død.
Hvor jeg dog savner min lille pige. Det er så uretfærdig:(

Så har været trist i morges pga det. Og nu har jeg lige sovet og venter nu på, Casper kommer hjem. Så vi skal over i Lidl for at købe gucci stænger ( Det kalder jeg godbide stænger.)
til kattene i Inges Kattehjem og så i Føtex for at købe vandmelon og blomster til Freja.

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Gravid???? Sådan havde jeg det i hvertfald den første tid med begge mine piger :-) god bedring

    SvarSlet
  2. Nej, det håber jeg da ikke. Jeg havde sidst min mens, og så tog jeg alligevel 2 graviditet test, og skal til at have mensen igen. Og mange tak(:

    SvarSlet