fredag den 10. august 2012

Øv jeg missede den

Det var hyggeligt at være hjemme ved Caspers forældre igår(:
Men til sidst igår aftes fik jeg så mange mavesmerter. Det var rigtig træls:/

Idag da vi gik tur med Fox, så jeg pakkeposten køre forbi os.
Men da jeg så tjekkede postkassen for en sikkerheds skyld, så havde han squ været forbi med en pakke.
Nu kan jeg først hente den imorgen. Ej, hvor er det øv.

Men kan afsløre for jer, det er en pakke fra Helios
Men I får det at se imorgen, hvad der er i pakken(:
Hader, når jeg får sådan en seddel, fordi har så svært ved at vente til dagen efter for at få pakken.

Jeg er så træt nu. Skal ind og sove om lidt. Casper har aftenvagt, så han er næsten lige taget på arbejde.
Jeg har ligget vågen 1 time i nat. Denne gang var det ikke på grund af kvalmen, fordi i nat havde jeg meget lidt kvalme, og det var virkelig skønt, men så havde jeg ondt i ryggen og armen, så lå og vendte og drejede mig.

Hmm, har lige haft ringet til lægen. Jeg kan kun komme til lægen tirsdag og onsdag i næste uge, men der havde de ingen tider, så ringer i næste uge engang, fordi hvis nu jeg var så heldig, det gik væk over weekenden.

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Du er nomineret til Liebster Blog Awards 2012!
    Få mere af vide på www.bloggingbymilla.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Iiih 1000 tak(:
    Kigger forbi med det samme(:

    SvarSlet