torsdag den 9. april 2015

Sødt brevpapir


Jeg har fået to pennevenner, og derfor ønskede jeg mig brevpapir i fødselsdagsgave.
Min veninde Camilla havde noget brevpapir, som hun ikke længere brugte, så det fik jeg af hende.



Nu har jeg masser af brevpapir, fordi der var ret meget af dette her, som jeg fik af Camilla.
Og så havde jeg også fået 2 sæt brevpapir i fødselsdagsgave af min oldemor, hvor der også var meget i, og så fik jeg også et sæt brevpapir af min veninde, Camilla og hendes kæreste, hvor der også var meget brevpapir i.
Så nu er lageret med brevpapir fyldt godt op.

Brevpapiret med Diddl minder mig om dengang, hvor jeg samlede på papir med Diddl.
Jeg kan godt huske disse to slags brevpapir med Diddl fra dengang, hvor jeg samlede på papir med Diddl.

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar