onsdag den 1. april 2015

Søde postkort med Disney


I fredags var jeg og Casper i Tyskland for at handle sodavand og slik ind.
Vi var inde i et shoppingcenter.
Der var en butik, hvor de bare havde så mange fine ting.
Men der havde de et stort udvalg af postkort med Disney, så der fik jeg lige købt nogen (eller en del) med hjem.



Det var disse kort med Disney, som jeg fik købt, men med nogen af kortene, der købte jeg mere end bare et kort. Jeg købte også nogen til min søster.
Jeg mener, at jeg i alt fik købt 24 postkort.
Dette her er bare de forskellige kort, som jeg købte. Så nogen har dem har jeg flere af.

Men de er bare så søde. De havde også andre, men jeg prøvede at begrænse mig bare lidt.
Men der skal vi helt klart hen, når vi engang skal til Tyskland igen.

Fordi jeg skal helt klart købe flere søde kort med Disney(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar