søndag den 5. april 2015

Et blandet indlæg


I dag har jeg og Casper været nede i Jem og Fix og købe noget jord og lidt frø.
Casper har lavet en kasse på størrelse med en palle, hvor jeg så kan så lidt forskellige.

Jeg har længe gerne ville have en køkkenhave, så det bliver så godt.
Jeg har tænkt mig at så lidt forskelligt som gulerødder, ærter, kartofler, jordbær, og så vil jeg prøve mig med et par blomkål bare for at se, om de bliver gode.

Det bliver selvfølgelig ikke så mange af hver, men lidt bliver der da, og det er bedre end ingenting.
Jeg glæder mig til, når jeg skal begynde at så frøene.

I dag har Fox også set hans kæreste Nala, hvor de var ude og lege, og så bagefter sad jeg og hende, der har Nala, inde på vores terrasse og snakkede.
Jeg fik vist hende en video med, da Fox var hvalp og en video dengang, hvor Nala havde killinger.
Det var rigtig hyggeligt.

Lige før da vi var ude at lufte Fox, der mødte han Nicka, så der fik han lige leget lidt med hende.
Så han har rigtig fået set begge hans kærester i dag.

Så nu er han træt og ligger og sover sødt på sofaen(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar