torsdag den 16. april 2015

Har I smagt det?


Jeg har tit tænkt over det der med Grøntsagsjuice
Jeg synes personligt ikke, at det lyder lækkert at drikke en juice med grøntsager, men det er vist ret populært.
Lidl har en juice, hvor der er nogen frugter i, og så er der gulerødder i, og den smager rigtig godt, men de har også nogen, hvor det er med grøntsager kun, men dem har jeg ikke smagt.

Jeg ved ikke, hvorfor jeg har en ide om, at en juice kun med grøntsager ikke vil smage godt, men for mig lyder det ikke lækkert at drikke en juice med rødbede eller selleri i.
Men jeg er også ret kræsen, så måske er det derfor.
Og måske også fordi jeg befinder juice med frugter.

Men jeg fandt en artikel inde på IN.dk og der var nogen opskrifter på grøntsagsjuice, hvor der også var nogen frugter i.

Jeg vil gerne høre jeres erfaringer med grøntsagsjuice.
Jeg kunne godt tænke mig at vide, om I har smagt det før, samt om det er nogen I laver selv, og hvilke grøntsager I putter i, fordi det kan være, at jeg finder en opskrift, som jeg kunne tænke mig at prøve(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar