onsdag den 1. april 2015

Disneyland


Som mange af jer nok ved, så elsker jeg alt med Disney.
Det er uanset om det er postkort, film, bamser eller krus eller noget helt andet.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at komme til Disneyland
Hvis jeg og Casper engang skal til Paris, så skal vi helt sikkert besøge Disneyland.
Jeg tror, at jeg vil være som et lille barn med at få taget billeder sammen med figurerne osv.





Billederne er nogen, som jeg har fundet på Google

Når jeg sidder og keder mig, så kan jeg godt lide at sidde og søge på rejser til forskellige steder. Bare for at se hvilke muligheder der er ang. rejser med de forskellige steder.
Jeg fandt bl.a. på Spies noget om Disneyland, hvor de henviser til nogen forskellige hoteller, der ligger relativt tæt på Disneyland.
Det er fedt, så skal man ikke selv sidde og regne ud, hvor langt hotellet ligger fra Disneyland af.
Jeg kan også godt lide at søge på billeder af forskellige steder som fx Disneyland.
Jeg elsker at sidde og beundre de mange fine billeder, som man kan finde på Google.

Jeg kan huske en reklame fra Disneyland, som kørte dengang, hvor jeg var lille.
Det er et barn, der kører rundt i sådan "kop."
Og så vil han, mener det er en dreng, gerne have autografen fra Mickey Mouse og Minnie Mouse, men så knækker drengens blyant, og så mener jeg, at han låner en blyant fra en gammel dame.

Er der andre, der kan huske den reklame(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar