fredag den 24. april 2015

Gratis strikkeopskrifter


I onsdags var vi ude at besøge min oldemor.
Jeg fik slået hendes græs. Det mindede mig om, da jeg var i teenager, hvor jeg kom op og slog hendes græs hver uge.
Det var rigtig hyggeligt at se hende igen.

Min oldemor elsker at strikke. Hun har strikket mange tæpper til os, som kattene ligger på herhjemme. Dem er kattene helt vilde med at ligge på, og så ser det samtidig pænt ud, når der ligger nogen fine tæpper rundt omkring.
Min oldemor har også strikket julepynt til os før.
Samt at vi kun bruger de karklude, som hun selv hækler.
De er rigtig gode, og så er de i nogen fine farver.
Så vi køber ikke karklude, da hun laver nogen til os.

Nogen gange ved hun ikke rigtig, hvad hun skal gå i gang med at strikke.
Inde på Familie Journal fandt jeg nogen gratis Strikkeopskrifter
Jeg har tænkt på at printe nogen af dem ud og så tage dem med ud til hende.
Jeg fandt bl.a. nogen opskrifter på ponchoer.
Jeg ved, at hun godt kan lide at strikke ponchoer eller trøjer, så det kunne være,
at hun kunne finde en af dem, som hun ville lave til sig selv.
Men jeg ser også efter nogen andre strikkeopskrifter end kun ponchoer.
Jeg tænker, at jeg tager lidt forskelligt med ud til hende, så kan hun se, om der er noget, som hun vil lave.

Det er en god måde at få noget nyt inspiration på.
Der ligger mange gratis strikkeopskrifter på nettet(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar