fredag den 3. april 2015

Drengene fra Angora


Da jeg var i starten af teenageårene, der lyttede jeg meget til sangene, som Drengene fra Angora havde lavet. Det var dengang, hvor de var oppe i tiden, hvor de også lavede fjernsyn.

Jeg er stadigvæk vild med deres sange.
Her er et udpluk af de sange, som jeg bedst kunne/kan lide fra Drengene fra Angora.



Kun minderne tilbage



Jul i Angora



Blind date



Ôresundsvisan

Det er disse sange, som jeg lyttede mest til. Jeg kan bedst lide de tre første, men jeg lyttede også meget til den sidste.

Lyttede I meget til Drengene fra Angora dengang, at de kom ud med deres sange(:?

Kram Heidi(: 

1 kommentar:

  1. Maria og jeg vil ønske jer en rigtig god påske :-)
    Vi håber I kan slappe af og nyde det sammen.
    Er I sammen med familien, så må I hilse.

    Hilsner fra påskeharen og os :-)

    SvarSlet