tirsdag den 7. april 2015

En dag i Zoo


I går var jeg og Casper i Odense Zoo.
Vejret var så lækkert.
Det var rigtig hyggeligt at gå derinde i det gode vejr.
Det var også ved at være nogen år siden, at jeg havde været i Odense Zoo, så det var hyggeligt at være der igen og se de nye ting, som de havde fået lavet i løbet af årene.

Casper havde fri i går pga. det var helligdag. Jeg har virkelig nydt, at han har haft fri i helligdagene. Det har været dejligt, at vi har kunne være så meget sammen og samtidig bare gå og slappe af.

Jeg skal nok vise jer billederne fra, da vi var i Zoo i går, men jeg skal lige have overført nogen af billederne fra Caspers mobil til min computer.
Min mobil gik pludselig løb pludselig tør for strøm i går, mens vi var i Zoo, så jeg nåede kun at tage få billeder med min mobil.

Men det var en rigtig hyggeligt at gå derinde med Casper, mens vi nød det gode vejr(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar