fredag den 20. december 2013

Sødt Disney sengetøj


Jeg elsker sengetøj med Disney motiver på, og jeg har selv noget sengetøj med Disney figurer på.

Men her i dette indlæg vil jeg vise jer nogen rigtig fine sengesæt fra Zalando med Disney motiver.

  

Jeg synes, disse er så fint.
Jeg tror, at mine 2 ynglings af disse 4 er den med Peter Plys og den sidste med Minnie Mouse. 

De har flere sengesæt med Disney motiver derinde(:

Har du set mine 2 andre indlæg med noget flot sengetøj?
I det første indlæg er det med farverigt sengetøj, som du kan se lige Her
Det andet indlæg hvor det er med hvidt sengetøj kan du se lige Her

Kram Heidi(:


2 kommentarer:

  1. Ej hvor er de søde, jeg må lige ind og tjekke deres sengetøj. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er virkelig bare søde.
      De har så meget sødt og flot sengetøj derinde(:

      Slet