lørdag den 7. december 2013

Lidt stemnings billeder


Jeg slapper rigtig af heroppe ved min mor.
Jeg elsker at være her, og jeg elsker byen.
Den er smuk på alle årstider.
Sommer, efterår, vinter og forår.

Nu her er der så smukt i byen med alle de fine julelys.
På torvet har de virkelig gjort noget ud af det, synes jeg(:
Det ser så godt ud.

Her er nogen billeder fra havnen i morges, som jeg tog(:

 
 
Jeg elsker, at man bare lige kan gå en tur ned til havnen(:
 
Jeg og Casper har næsten lige været ude og gå en dejlig aftenstur med alle 3 hunde.
Vi gik en tur op på torvet.
Jeg har taget 2 billeder af det fine julelys, men det var lidt svært at få taget et godt billede.
 
 
Med blitz.
 
 
Uden blitz.
 
Nu vil jeg ligge mig til og læse nogen blogs(:
 
I må have en god lørdag aften.
 
Kram Heidi(:
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar