fredag den 27. december 2013

Året der gik i billeder #1


Så nærmer nytårs aften sig, og det vil sige, at vi snart træder ind i et nyt år.
Så de næste par dage vil der komme indlæg, hvor jeg ser tilbage på året, der er gået.

Der vil komme indlæg med året der gik i billeder, indlæg med op og nedture, indlæg med billeder af dyrene fra i år og indlæg med hvilke oplevelser jeg og Casper har oplevet i år.

I dette indlæg vil jeg vise jer billeder fra året, der gik.
Men jeg deler det op, så der nok kommer 3 eller 4 indlæg med billeder, fordi ellers ville indlægget blive ufatteligt langt.


Min mor og stedfar fik Fifi.


Jeg mødtes med Rikke for første gang, som jeg havde lært at kende igennem bloggen.


Jeg og Casper var i København. Her står vi på Bryggen.


Da jeg og Casper var i København, var vi henne og se, der hvor Huset På Christianshavn blev optaget.



Jeg fik købt et spejlrefleks kamera.


Vi var på Vild Med Dyr Messe, hvor jeg fik taget et billede, mens jeg holdte en stor Kongeboa.


En dag i Påsken besøgte jeg og Casper hans forældre, hvor vi gik en dejlig tur ved stranden. 

Kram Heidi(:








2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare nogle skønne billeder! Og totalt snyd med dét billede med slangen!! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Det var også en rigtig fed oplevelse det med slangen(:

      Slet