søndag den 8. december 2013

Hjemme igen


Vi er kommet hjem fra min mor og stedfar af.
Vi har fået pakket det hele ud, så lige nu sidder jeg på computeren og ordner blog osv.
Der er blevet sat vasketøj over, og alle tingene er sat på plads.

Jeg er træt, så jeg vil ikke så sent i seng i dag.
Jeg har ellers fået sovet nogen timer til middag, men jeg er stadigvæk ret træt.

Det var dejligt at se Simba og Nala igen(:

Casper har mellem vagt i morgen, så han skal først møde lidt senere, men så får han så fri kl. syv om aftnen, men det er nu dejligt, at vi lige har lidt af morgnen sammen.

Vi skal også forbi Maxi Zoo og Petworld og hente adventsgaver til dyrene fra i dag af.
Men da vi først kom hjem i aftes, så kunne vi ikke hente dem i dag.

Godnat til jer alle ude i Blogland(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar