søndag den 24. april 2016

Vores fødselsdagsgaver


Jeg og Casper holdte fælles fødselsdag sidste lørdag, og vi havde en rigtig god dag.
Vi holdte min 25 års fødselsdag og Caspers 29 års fødselsdag. Han holder så ikke en stor fest, når han bliver 30 år. Han vil gerne have, at vi rejser til USA næste år i stedet for at holde en fest.
Men vi valgte så at slå vores fødselsdage sammen, og at han holdte en fest i år i stedet for næste år.

Vi fik nogen virkelig gode gaver, som jeg vil vise jer i dette indlæg.



Jeg fik gavekort til Matas, gavekort Imcerco, en hopitimist som kanin, bogen Helgas dagbog af Helga Weiss, en bog med Mumitroldene, frimærker med Mumitroldene, et frimærkealbum, frimærker med Disney og penge.



Af fælles gaver fik vi en fiskekniv og spillet For aller der fatter et hint.



Casper fik en GPS, et etui til GPS'en, handsker til flagfootball, et par Nike sko og penge.



Jeg fik også dette sæt med Mumitroldene.

Så det var nogen rigtig lækre gaver, som vi fik.

Vi er i hvert fald meget glade for dem(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar