lørdag den 23. april 2016

Jeg glæder mig til


Jeg glæder mig sådan til, når vi engang får en have, så jeg kan have smukke blomster i den
Vi har en terrasse nu, hvor vi har sået nogen grøntsager og krydderurter. Og der er også et lille stykke jord ved hegnet for enden, hvor jeg vil så nogen blomster. Men der kan ikke være ret bange.

Når vi engang får en have, så vil jeg gerne have forskellige blomster i den.
Det ser først og fremmest smukt ud, når de er sprunget ud, men jeg vil også gerne kunne gå ud og plukke en buket blomster, som vi kan have stående indenfor.
Jeg vil gerne have tulipaner og påskeliljer. Dem er jeg nemlig helt vilde med.
Selvfølgelig skal der også være andre blomster, men det er i hvert fald dem, som jeg er sikre på, at jeg gerne vil have.



Blomst fra min oldemors have. Altså billedet er ikke taget i år.

Jeg elsker, når blomsterne i min oldemors have er sprunget ud eller i Caspers forældres have.

Og en flot buket blomster pynter virkelig også indenfor.

Så det glæder jeg mig meget til(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar