onsdag den 27. april 2016

En kendt jeg er mindre begejstret for


Der er mange kendte danskere, som jeg godt kan lide.
Som fx Paprika Steen, Mads Mikkelsen, Tobias Dybvad og Linda P.
Men der er også en del kendte danskere, som jeg ikke er så begejstret for.

En af dem er tennisspilleren Caroline Wozniacki
Hvorfor jeg ikke kan lide hende, det ved jeg egentlig ikke helt selv.
Men jeg er bare ikke så begejstret for hende som mange andre er.
Men måske er det, fordi jeg ikke går op i sport.
Jeg er heller ikke begejstret for Mikkel Hansen. Men der er jeg heller ikke selv helt klar over hvorfor, at jeg ikke er begejstret for ham.

Mange er vilde med Caroline Wozniacki. Og det er ikke kun danskere.
Jeg bytter tit postkort med folk via Instagram, som jeg har nævnt et par gange.
Og der var en fra et andet land, der var meget begejstret for hende. Og hun håbede, at hun ville komme til hendes land for at spille.
Det er fedt, at vi har kendte danskere, der er kendte i udlandet.

Jeg tror, at det måske har noget at gøre med, at jeg ikke går op i sport. Eller jeg ved det ikke.
Der er også mange andre kendte, som jeg heller ikke er så begejstret for.
Fx Medina. Jeg synes, at hun virker lidt snobbet. Annette Heick er jeg heller ikke så vild med.
Men hendes forældre kan jeg til gengæld godt lide.

Men i bund og grund er det nok mig, der er den snobbet. At jeg kan dømme folk ud fra artikler, som jeg har læst og fra noget fjernsyn, som jeg har set med dem.

Men alle dømmer vel folk på en eller anden måde, selvom man ikke kender dem som person.

Er der nogen danske kendte, som I ikke er så begejstret for(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar