onsdag den 27. april 2016

Lækre sko


Jeg sad lige inde på Sportmaster
Jeg sad og kiggede på nogen ting, som Casper ønsker sig til sin fødselsdag.
Og som altid så kigger jeg lige på de forskellige rabatsider, om der er nogen lækre rabatkoder osv.

Der var en lækker rabatkode til Sportmaster
Det er en rabatkode på 200kr. Men jeg kan ikke se, hvor meget man minimum skal købe for.
Men gad vide om det ikke er for 500kr. man skal købe for.
Og jeg tror, at det kun gælder til de ting, som man kommer ind på, når man trykker på linket inde på rabatkode siden. Det er lidt svært helt at forstå, ellers må man lige prøve sig frem.
Hvis nu nu stod og skulle have noget derinde på den side, så ville det da lige være lækkert at spare 200kr.
Den gælder indtil på lørdag den 30. april 2016.

Jeg fandt også et par lækre sneakers fra Nike, men jeg kan selvfølgelig ikke finde ud af at gemme billedet, så jeg kunne få lagt det herind.
Men I kan se de fede sko lige her

Så hvis I alligevel står og skal købe noget derinde fra, så kan det godt betale sig lige at kigge på de forskellige rabatkode sider for at se, om der skulle være en rabatkode til Sportmaster

Men jeg ville også bare lige givet tippet videre til jer(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar