lørdag den 23. april 2016

Opskrift på lækre bananmuffins


Sidste lørdag holdte jeg og Casper fødselsdag. Vi havde slået vores fødselsdage sammen.
Jeg skal nok vise jer billeder fra fødselsdagen og af vores gaver.
Men jeg vil lige dele en lækker opskrift på bananmuffins

Jeg havde nemlig lavet bananmuffins til fødselsdagen. Nej, hvor var de bare gode.
Men da jeg skulle bage dem, der havde jeg fundet opskriften på nettet nogen dage før.
Og jeg mente, at jeg godt kunne huske, hvad der skulle i opskriften, så vi fik købt ind til tingene osv.
Da jeg er i gang med at bage, så finder jeg den rigtige opskrift, så jeg havde handlet ind til den forkerte. Nå, men de opskrifter mindede meget om hinanden. Så jeg lavede den nye opskrift fremfor den, som jeg først havde set.
Men de smagte virkelig godt, så dem kan jeg godt finde på at bage igen.

Jeg valgte at bage en dobbeltportion, da vi blev 18, og jeg vidste ikke helt hvor mange, der kom ud af opskriften. Men der var i hvert fald nok. Min oldemor fik nogen med hjem efter festen, og vi havde til et par dage efter.

Jeg kan i hvert fald anbefale opskriften(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar