søndag den 24. april 2016

En god skuespiller


En skuespiller som jeg rigtig godt kan lide er skuespilleren Anne Louise Hassing
Jeg kan specielt rigtig godt lide hende i Badehotellet.
Jeg synes, at hun spiller den rolle så godt.

Jeg kender hende også fra Krøniken. Men ellers kan jeg ikke sådan lige huske, hvad hun ellers har været med i.
Men jeg kan virkelig godt lide hende i Badehotellet. I kan nok regne ud, at jeg er en stor fan af den serie. Jeg elsker den serie. Jeg elsker stemningen i serien.
Heldigvis kommer der en ny sæson til efteråret. Jeg tror i hvert fald, at det er til efteråret, at den kommer. Mener jeg, at jeg har hørt noget om.

Så der får jeg set lidt mere til Anne Louise Hassing og de andre skønne skuespillere i den serie.

Jeg faldt over artiklen med Anne Louise Hassing, og det handler om, hvordan hun lever sundt osv.
Jeg ved faktisk ikke så meget om hende. Det blev jeg egentlig klar over, da jeg læste den artikel.
I programmet Rædslernes Nat, som er noget med ånder, der er hun med, og der får vi at vide, at hun er buddhist. Det vidste jeg heller ikke.

Det var ligesom forleden, at jeg så, at en kendt skuespiller blev 30 år. Det kunne jeg heller ikke helt fatte, fordi jeg har altid troet, at hun var på min alder. Altså omkring de 25 år.

Men jeg er heller ikke særlig god til det med skuespillere. Jeg læser meget ikke så meget om dem. Så det er jo klart, at jeg ikke ved det helt store.

Men jeg synes, I skal læse den artikel, som jeg har linket til.
Jeg lærte i hvert fald noget nyt om hende.

Har I set nogen af de serier, film eller programmer, som hun har været med i(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar