søndag den 24. april 2016

Michael Kors sko


Jeg elsker hjemmesiden Zalando
De har så meget lækkert. Specielt elsker jeg at ligge og kigge på sko og tasker derfra.

Jeg kunne købe mig fattig derinde. Men der er heldigvis flere steder på nettet, hvor man kan få en rabatkode til Zalando

Jeg tjekker altid de sider, før jeg køber noget derinde.

Men jeg har nu forelsket mig i de lækreste Michael Kors ballerinaer.



De har så mange lækre Michael Kors sko derinde. Men disse her er jeg specielt vilde med.
Dem er jeg ved at spare sammen til. Ja, jeg kan ikke bare lige bruge 900kr. til et par ballerinaer. Eller så vil den måned blive ekstra stram, så jeg vælger at spare sammen til dem. Jeg har flere gange skrevet, at jeg helst ikke køber tøj og sko på nettet, men det kunne jeg altså godt finde på i dette tilfælde. I kan finde disse skønne ballerinaer lige her

Når jeg skal købe ballerinaerne, så tjekker jeg lige de forskellige rabatsider ud med, om de skulle have en rabatkode til Zalando

Der er også andre sko fra Michael Kors, som jeg ønsker mig, men nu sparer jeg først og fremmest op til disse ballerinaer. Og hvis jeg så kan lide disse, så kan jeg spare sammen til nogen af de andre Michael Kors sko.

Har I nogen sko fra Michael Kors(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar