søndag den 24. april 2016

Er der nogen, der husker det program?


Jeg sad lige og kiggede på Vi Unges hjemmeside. Jeg kigger tit derind for at se, om de har fået nogen gode konkurrencer.

Men når jeg er derinde, så ender jeg ofte med at sidde og læse artikler derinde.
Jeg faldt så over nogen artikler om Danmarks næste Topmodel
Jeg er vild med det program. Jeg synes, at det er så fedt, at fyre også kan deltage nu.

Nå, men ofte når jeg ser det program, så kommer jeg til at tænke på et andet program.
Jeg er i tvivl om, hvad det hedder.
Det er ligesom Danmarks næste Topmodel. Hvor danskere kæmper om at blive model. Men så når der er 3 danskere tilbage, så skal de deltage sammen med 3 fra Sverige og 3 fra Norge om at vinde konkurrencen. Jeg ved ikke, om det hedder noget med Skandinaviens næste Topmodel.
Men jeg kan bare ikke finde noget om det. Jeg har søgt og søgt.
Det er et gammelt program. Det er nok 10 år gammelt eller mere.

Jeg synes, at det var så godt det program.

Er der nogen af jer, der kan huske, hvad det program hedder(:?

Kram Heidi(: 

1 kommentar:

  1. Det kørte på tv3 i 2005 og 2006. Det er ikke meget, jeg kan finde om det på google, men jeg fandt lidt på dette link:
    http://realityportalen.dk/rcarticle/kan-du-huske-de-danske-topmodel-vindere/

    SvarSlet