fredag den 27. januar 2017

Bedre skilt end aldrig


Jeg elsker at se serier, og det er både udenlandske og danske, at jeg godt kan lide at se.

Jeg har for kort tid siden set serien Bedre skilt end aldrig

Jeg synes, at den er så god. Men den har vist ikke fået så gode anmeldelser, så der kommer nok ikke en sæson 2.

Men det handler om, at en et ægtepar bliver skilt, men de lever stadigvæk i samme hus, da det kan blive svært at få det solgt.
Så følger man med i, hvordan de hver i sær kommer sig over det at blive skilt.
Det er rigtig kvinden, der forslår at blive skilt, men hun ender med egentlig gerne vil have ham igen.
Men hende kvinden er så irriterende.



Jeg har lidt svært ved at forstå, hvorfor folk ikke kan lide den.
Jeg synes, at den er så sjov.
Men mener bare at have læst et sted, at der ikke kommer en sæson 2.

I kan købe den inde på Blockbuster, hvis I har fået lyst til at se den.
Jeg kan i hvert fald kun anbefale den(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar