torsdag den 29. september 2016

Mit møde med Pernille Højmark


I går var jeg og min mor til foredrag med Pernille Højmark.

Hold da op, hvor havde vi bare en hyggelig aften.
Pernille Højmark er utrolig god til at fortælle. Hun fortæller så levende, så jeg fik helt billeder i hovedet og kunne nærmest se tingene for mig, som hun fortalte om.
Hun er også utrolig sjov. Den måde hun fortæller tingene på, det fortæller hun på en sjov måde.
Men der var også noget alvorlighed nogen gange. Så hun var rigtig god til at veksle imellem det sjove og det alvorlige.

Bagefter kunne man købe hendes bog "Først nu forstår jeg intet".
Den kunne man få signeret. Min mor købte også bogen. Jeg var så heldig at få taget et billede af mig og Pernille Højmark sammen. Det var så stort for mig. Jeg sagde selvfølgelig noget, som jeg igen ikke kunne huske. Jeg havde sagt "må min mor tage et billede af os to sammen?" Jeg kunne virkelig ikke huske, at jeg havde nævnt noget som helst om min mor. Det var først, da min mor nævnte det senere for mig, at jeg faktisk godt kunne huske det. Men jeg bliver altid nervøs og kan ikke huske så meget bagefter, når jeg møder en kendt.

Jeg synes, at Pernille Højmark er en utrolig god skuespiller. Jeg elsker hendes rolle i Krøniken.





Jeg havde en rigtig hyggelig aften.
Jeg havde været lidt nervøs, da jeg jo ikke bryder mig om det at sidde i et rum fyldt med mennesker, men jeg klarede det fint.

Da vi havde kørt min mor og lillesøster hjem, der sad jeg og læste lidt i bogen.
I dag fik jeg så læst lidt mere.
Den er rigtig god.
Hun skriver rigtig godt, og ligeså levende som hun fortæller i virkeligheden, lige så levende skriver hun også.

Har I læst hendes bog(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar