fredag den 23. september 2016

Da vi var på MiniCruise


Nogen gange tænker jeg tilbage på, da jeg og Casper var på MiniCruise. Da vi ankom med færgen til Sverige, så havde vi mange timer i Sverige. Jeg og Casper gik i butikker og fik shoppet, og samtidig fik vi set noget af byen. Det var så hyggeligt. Og så kunne jeg godt lide det med, at man kun var væk i et par dage.

DFDS  er kendt for deres MiniCruises til Oslo. Der har man 6 timer i Oslo, hvor man kan gå rundt og få shoppet og få set byen. På selve færgen er der både bar, natklub, restauranter, pool og Baresso. Jeg kunne godt tænke mig at komme på sådan et MiniCruise. Jeg kan godt lide, at det kun er 2 nætter, at man er væk. Og samtidig at der er så mange ting på færgen, som man kan lave. Og så vil jeg også bare gerne til Oslo og få shoppet lidt der og få set byen.

Her er lidt billeder fra, da jeg og Casper var af sted. Vi var ikke med DFDS, men derfor vil jeg gerne vise jer et par billeder fra vores Cruise.













Jeg fik shoppet en del i Sverige. Men det var også lækkert bare at kunne gå og shoppe. Og der var simpelthen så mange lækre ting. De havde nogen virkelig skønne butikker.

Men jeg vil gerne prøve sådan et Cruise til Oslo. Denne gang ville jeg dog sætte mig mere ind i, hvad man kunne opleve i Oslo. Det gjorde vi ikke rigtig på vores tur til Sverige. Men i Oslo ville jeg selvfølgelig shoppe, men jeg ville også gerne besøge nogen af deres fine parker, og gå en tur der. Og så ville jeg selvfølgelig undersøge hvilke andre ting, vi ville se. Men 6 timer går sikkert også relativt hurtigt. Jeg synes, at tiden i Sverige gik hurtigt. Fordi man skal lige finde rundt osv. Så det går tiden også med.

Har I før været på et MiniCruise(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar